Informacja o działalności Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej jest w Bielsku-Białej przy ul. Warszawskiej 45

budynek Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

Urząd jest tak zwanym „urzędem wyspecjalizowanym". Oznacza to, że zajmuje się tylko obsługą największych firm.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Pliki do pobrania