Informacja o działalności Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej jest w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 17.

Budynek Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Pliki do pobrania