Informacja o działalności Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach jest w Gliwicach przy  ul. Góry Chełmskiej 15

Budynek Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach, wejście główne do budynku.

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Pliki do pobrania