Informacja o działalności Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Drugi Urząd Skarbowy w Częstochowie jest w Częstochowie przy  ul. Tkackiej 3

Budynek Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie, wejście główne do budynku.

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Pliki do pobrania