Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia pn. „Serwisu systemów sygnalizacji pożaru i gaśniczych w dwóch jednostkach podległych IAS".
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – art. 4 pkt 8 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Przedmiot zamówienia i miejsce realizacji zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia polegająca na usłudze:
1) przeglądu, konserwacji, usuwania awarii trzech stałych urządzeń gaśniczych (SUG), zainstalowanych w: Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, ul. Filomatów 18/20 (1 urządzenie), Śląskim Urzędzie Celno–Skarbowym w Katowicach, ul. Słoneczna 34 (2 urządzenia),
2) przeglądu, konserwacji, usuwania awarii systemu wczesnej detekcji dymu zainstalowanego w Śląskim Urzędzie Celno – Skarbowym w Katowicach, ul. Słoneczna 34,
3) testu szczelności pomieszczenia, w którym zainstalowane jest urządzenie gaśnicze w I US w Częstochowie, ul. Filomatów 18/20.
Termin realizacji zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres od 11 grudnia 2020 r. do 9 grudnia 2021 r..
Termin składania ofert do dnia 2 grudnia 2020 r.
Dnia 04 grudnia 2020 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
Dnia 08 grudnia 2020 r. opublikowano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.