Stan spraw

    Stan spraw

    Stan spraw

    Sprawy w Urzędzie załatwiane są na bieżąco, zgodnie z procedurami i w terminach określonych przepisami prawa.

    Procedury i terminy określają następujące przepisy:

    • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
    • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników,
    • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
    • ustawa z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy,
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe. 
    Stan przyjętych i załatwionych (rozstrzygniętych) spraw w okresie od 2024-01-01 do 2024-11-30

    Komórka Organizacyjna

    wpłynęło spraw

    zakończono spraw

    Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej  (SKA)

    1719

    1274

    Dział Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług, Podatków Majątkowych i Sektorowych oraz Kontroli Podatkowej (SPV[1])

    1615

    1486

    Referat Spraw Wierzycielskich (SEW)

    85

    55

    Dział Wsparcia i Obsługi Bezpośredniej (SWW)

    1726

    1612

    Referat Egzekucji Administracyjnej (SEE)

    19 607

    8046

    Referat Rachunkowości (SER)

    412

    343

     

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 10.08.2015 Data publikacji: 09.07.2015 07:13 Data ostatniej modyfikacji: 02.12.2024 12:37
    Autor: Joanna Dyrna Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka
    Rejestr zmian