Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Żywcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Żywcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Żywcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Urząd Skarbowy w Żywcu jest w Żywcu przy  ulicach:

  • Budynek "A" ul. Zygmunta Krasińskiego 11

  • Budynek "B" ul. Powstańców Śląskich 1

Budynek "A" Urzędu Skarbowego w Żywcu, wejście główne do budynku.

Budynek "B" Urzędu Skarbowego w Żywcu, wejście główne do budynku.

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 24.09.2020 Data publikacji: 24.09.2020 08:12 Data ostatniej modyfikacji: 30.05.2023 10:35
Autor: Małgorzata Kostecka Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka
Rejestr zmian