Informacja o działalności Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu jest w Sosnowcu przy  ul.  Braci Mieroszewskich 97

Budynek Pierwszego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

Urząd jest tak zwanym „urzędem wyspecjalizowanym". Oznacza to, że zajmuje się tylko obsługą największych firm.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Files to download