Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Żywcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Żywcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Żywcu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Urząd Skarbowy w Żywcu jest w Żywcu przy  ulicach:

  • Budynek "A" ul. Zygmunta Krasińskiego 11

  • Budynek "B" ul. Powstańców Śląskich 1

Budynek "A" Urzędu Skarbowego w Żywcu, wejście główne do budynku.

Budynek "B" Urzędu Skarbowego w Żywcu, wejście główne do budynku.

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Files to download

bip

Publication information

 
Approve date: 24.09.2020 Publish date 24.09.2020 08:12 Last modification date: 30.05.2023 10:35
Author: Małgorzata Kostecka Publishing person: Małgorzata Kostecka Modification person: Małgorzata Kostecka
History versions