Przetarg ofert

Przetarg ofert

Przetarg ofert

Szanowni Państwo,

ogłaszam przetarg ofert na zakup ruchomości:

L.p.

Określenie ruchomości

Wartość szacunkowa w zł

Cena wywołania w zł

Wadium w zł

Uwagi

1.

HARLEY-DAVIDSON FXDR 114 MOTOCYKL OSOBOWY

rok prod. 2019

SBE8CS3

5HD1YVKD8KB060620

100.000,00

75.000,00

10.000,00

Data pierwszej rejestracji 30.03.2020 r.

Badanie techniczne do 30.03.2025 r.

Polisa OC do 29.03.2025 r.

Motocykl sprawny

2.

 

POLARIS RANGER 1000

QUAD

rok prod. 2022 SBE3GA7

TAPTAS99XNK021605

104.000,00

78.000,00

10.400,00

Data pierwszej rejestracji 27.04.2022 r.

Badanie techniczne do 26.04.2025 r.

Polisa OC do 21.04.2025 r.

Quad sprawny

Wadium

Warunkiem przystąpienia do przetargu ofert  jest wpłata wadium.

Wadium proszę wpłacić na rachunek  bankowy organu egzekucyjnego NBP nr 22 1010 1212 3050 3313 9120 0000.
W treści przelewu proszę zamieścić słowo „wadium- przetarg ofert " i oznaczenie ruchomości, której dotyczy (wskazanie numeru rejestracyjnego).

Wadium uznam za złożone, jeżeli wpłata zostanie uznana na naszym rachunku bankowym najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień składania ofert, tj. do 19 listopada 2024 r.

Organ egzekucyjny nie posiada warunków technicznych do przyjęcia wadium w formie bezgotówkowej przy użyciu terminala płatniczego.

Zatrzymam wadium złożone przez oferenta, którego oferta została wybrana

Pozostałym oferentom zwrócę wadium:

  • wpłacone bezgotówkowo: nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia licytacji,

Każdy kto chce przystąpić do przetargu ofert musi wpłacić podaną kwotę wadium.

Termin składania ofert              

20 listopada 2024 r.do godz. 15:00.

Jak złożyć ofertę

Pisemne oferty należy składać w kancelarii Urzędu Skarbowego w Będzinie, ul. Retingera 1, 42-500 Będzin od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 15.00 lub listownie w terminie do 20 listopada 2024 r.do godz. 15:00 na adres: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Będzinie ul. Retingera 1, 42-500 Będzin – o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach. Koperta zewnętrzna powinna być opatrzona imieniem i nazwiskiem lub nazwą firmy, adresem oferenta oraz dopiskiem „PRZETARG OFERT – xxx [nazwa ruchomości]– NIE OTWIERAĆ". W kopercie wewnętrznej należy umieścić ofertę, która powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz adres oferenta, nr telefonu kontaktowego, oferowaną cenę (podaną w złotych cyfrowo i słownie) oraz podpis oferenta. Brak spełnienia powyższego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Termin i miejsce oglądania ruchomości

Ruchomości można oglądać 18.11.2024 r. od godz. 10.00 do godz. 12.00 przy ul. Parkowa 16 w Siewierzu tylko i wyłącznie w obecności pracownika organu egzekucyjnego po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod nr telefonu  32/762-77-29.

Termin i miejsce otwarcia ofert

Oferty zostaną otwarte 22.11.2024 r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Skarbowego w Będzinie.

W przetargu ofert wezmą udział wyłącznie oferenci obecni przy otwieraniu ofert. 

Pozostałe informacje

Sprzedaż opodatkowana jest podatkiem od towarów i usług.

Uczestnik, którego oferta została wybrana płaci zaoferowaną cenę pomniejszą o wadium niezwłocznie w dniu otwarcia ofert do godz. 12:00 w gotówce.  

Szczegółowe informacje można uzyskać w Dziale Egzekucji Administracyjnej:

oraz na stronie: https://www.slaskie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-bedzinie w zakładce ogłoszenia - obwieszczenia o licytacji.

Przepisy prawa:

Art. 107a – 107d ustawy z 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2023 r. poz. 2505, z późn. zm.).

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.11.2024 Data publikacji: 07.11.2024 13:17 Data ostatniej modyfikacji: 07.11.2024 14:30
Autor: Agnieszka Greń Osoba publikująca: Filip Tecław Osoba modyfikująca: Manuela Hombek