Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Mikołowie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Mikołowie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Mikołowie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Urząd Skarbowy w Mikołowie jest w Mikołowie przy  ul. Prof. Maksymiliana Hubera 4

Budynek Urzędu Skarbowego w Mikołowie, wejście główne do budynku.

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Pliki do pobrania