«Powrót

Zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie SKD w I Śl. US w Sosnowcu; 2401-ILZ[1].261.51.2024

Zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie SKD w I Śl. US w Sosnowcu; 2401-ILZ[1].261.51.2024

Zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie SKD w I Śl. US w Sosnowcu; 2401-ILZ[1].261.51.2024

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku na zakup, dostawę, instalację oraz uruchomienie systemu kontroli dostępu w I Śląskim Urzędzie Skarbowym w Sosnowcu.

Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.) 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawę, instalację oraz uruchomienie systemu kontroli dostępu w I Śląskim Urzędzie Skarbowym w Sosnowcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 3– Przedmiar robót

Załącznik nr 4 – Projekt umowy

Termin realizacji zamówienia: 

Do dnia 30-go września 2024 r.

 

Termin składania ofert: do dnia 29-go lipca 2024 r.

Osoby do kontaktu:

W sprawach przedmiotu zamówienia:

Pan Karol Niemczyk, tel. (32) 207 63 68, e-mail: karol.niemczyk@mf.gov.pl

W sprawach formalnoprawnych:

Pani Ulana Krzyżanowska-Bodziony, tel. (32) 207 60 98, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

W sprawie wizji lokalnej oraz montażu urządzenia:

Pani Joanna Rogozik, tel. (32) 786 12 37, e-mail: joanna.rogozik@mf.gov.pl. 

W dniu 30 lipca 2024 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.

W dniu 9 sierpnia 2024 r. opublikowano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 18.07.2024 Data publikacji: 18.07.2024 11:29 Data ostatniej modyfikacji: 09.08.2024 08:34
Autor: Piotr Kindler Osoba publikująca: Piotr Kindler Osoba modyfikująca: Beata Jedlińska
Rejestr zmian